top of page

Polityka prywatności

Polityka prywatności i cookies

POLITYKA PRYWATNOŚCI

I.    Postanowienia ogólne
1.    Polityka prywatności określa, jak zbierane, przetwarzane i przechowywane są dane osobowe Klientów niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego oferującego usługi coachingowe, mentoringowe i szkoleniowe agatagesing.pl (dalej: Serwis internetowy).
2.    Serwis internetowy zbiera wyłącznie dane osobowe niezbędne do świadczenia i rozwoju usług w nim oferowanych.
3.    Dane osobowe zbierane za pośrednictwem Serwisu internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

II.    Administrator danych
Administratorem danych osobowych zbieranych poprzez Serwis internetowy jest firma Agata Gesing, zarejestrowana pod adresem: Skoczów (43-430), ul. Laskowa 1B, NIP: 5482342825, adres poczty elektronicznej: coach@agatagesing.pl (dalej: Firma coachingowa).

III. Cel zbierania danych osobowych i prawa Klienta
1.    Firma coachingowa informuje, że w celu wykonania Umowy będzie wykonywać usługi tłumaczeniowe, a w ich trakcie w tym celu będzie przetwarzać dane osobowe Klienta,
2.    Firma coachingowa będzie przetwarzać dane dotyczące Klienta:
a)    na potrzeby prowadzonej działalności coachingowej, mentoringowej, szkoleniowej, wykonywania wycen, rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń, przeciwdziałania nadużyciom, realizacji obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, przepisów prawa podatkowego, a także archiwizacji,
b)    w celu przekazywania materiałów marketingowych i informacyjnych o usługach i produktach własnych,
c)    w celu świadczenia usług społecznościowych, działań analitycznych i statystycznych, komunikacji z Klientem, wysyłki newslettera, 
d)    dane kontaktowe, transakcyjne, lokalizacyjne oraz złożone oświadczenia z wykorzystaniem automatycznych metod przetwarzania danych; dane Klienta mogą pochodzić z różnych źródeł, dzięki temu Klient będzie mógł otrzymywać dopasowane oferty produktów i usług oferowanych przez Firmę coachingową,
e)    do czasu zakończenia komunikacji z Firmą coachingową; po tym okresie mogą zostać usunięte, ale mogą również podlegać archiwizacji, jeżeli Firma coachingowa uzna, że przebieg komunikacji uzasadnia takową archiwizację, np. z uwagi na wypadek potrzeby wykazania tego przebiegu w przyszłości;  w tym zakresie Firma coachingowa nie jest w stanie określić jednoznacznego terminu usunięcia danych,
f)    w zależności od przypadku, po upływie powyższych okresów Firma coachingowa zanonimizuje dane Klienta,
g)    Firma coachingowa może, na potrzeby wykonywania Umowy oraz realizacji ustawowo określonych uprawnień i obowiązków, przekazywać dane osobowe Klienta do podmiotów i instytucji gromadzących i udostępniających informacje oraz instytucji upoważnionych do zbierania danych w związku z prowadzoną przez Firmę coachingową działalnością coachingową, mentoringową i szkoleniową do podmiotów, którym Firma coachingowa powierza przetwarzanie danych w związku z zawartymi przez Firmę coachingową umowami świadczenia usług na rzecz Firmy coachingowej,
h)    dane Klienta oraz osób reprezentujących, w tym dane osobowe, mogą zostać ujawnione podmiotom (w tym podmiotom mającym siedzibę poza terytorium RP lub poza terytorium UE), którym Firma coachingowa powierza przetwarzanie danych dla realizacji umów o świadczenie usług na jego rzecz,
i)    Klient ma prawo dostępu i do sprostowania swoich danych oraz ich przeniesienia, a także może żądać ich usunięcia, ograniczenia lub wnieść sprzeciw wobec ich przetwarzania. Klient ma również prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zakresie ochrony swoich danych.
3.    Klient ma prawo do zmiany lub odwołania wszystkich udzielonych zgód związanych z przetwarzaniem jego danych osobowych przez Firmę coachingową. Zmiana lub odwołanie powinno mieć formę pisemną.
4.    Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od Firmy coachingowej, za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej oraz wiadomości tekstowych SMS, informacji o nowościach i promocjach oferowanych w Serwisie internetowym oraz o zdarzeniach dotyczących Klienta, a związanych z korzystaniem przez niego ze Serwisu internetowego w szczególności związanych z zamówionymi usługami.
5.    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy albo skorzystania z innych funkcjonalności Serwisu

IV.    Pliki cookies
1.    Serwis internetowy zbiera informacje za pomocą plików cookies – sesyjnych, stałych i podmiotów zewnętrznych.
2.    Zbieranie plików cookies wspiera poprawne świadczenie usług w Serwisie internetowym i służy celom statystycznym.
3.    Klient może określić zakres dostępu plików cookies do swojego urządzenia w ustawieniach przeglądarki.

V.    Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
1.    Dane Klientów nie mogą być przetwarzane w zautomatyzowany sposób tak, że na skutek tego mogłyby zapaść wobec nich jakiekolwiek decyzje. 
2.    Dane Klientów mogą być profilowane celem dostosowania treści i personalizacji oferty po wyrażeniu przez nich zgody.

VI.    Postanowienia końcowe
1.    Firma coachingowa ma prawo do wprowadzenia zmian w Polityce prywatności, przy czym prawa Klientów nie zostaną ograniczone.
2.    Informacja o wprowadzonych zmianach pojawi się w formie komunikatu dostępnego w Serwisie internetowym.
3.    W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce prywatności obowiązują przepisy RODO i przepisy prawa polskiego.

 

bottom of page